fbpx

BCAtraining power walking kiránduláshoz

Mozgás morzsák

A BCAtraining egy kis sorozatot indított kedvcsináló mozgásokból. Ez az egyik ötlet, melyet kifejezetten kismamáknak, kisgyermekes anyukáknak, vagy unokákra vigyázó idősebbeknek is ajánlok.

Több mozgás morzsáért likeold Facebook oldalunkat: https://www.facebook.com/bcatraining.hu

A kirándulás kifejezetten felértékelődött az utóbbi időben. A jóidővel most már a kisgyermekesek, kismamák is még többet tudnak sétálni az erdőben, kiránduló útvonalakon. A BCAtraining tavaszi szünetében is támogat kis mozgás morzsákkal, és ebben a videóban kifejezetten a szabadban való mozgáshoz kapcsolódó mini gyakorlat tippeket találsz.

Akár babakocsival, akár pici gyermekkel, vagy épp nagyobbodó pocakkal mész sétálni, nem a teljesítmény, tempo lesz a lényeg, hanem a szabad levegőn való tartózkodás. Ha egy kicsit, akár csak pár lépés erejéig kar, és módosított lábmozgásokat is beleteszel a sétába, egy, szinte teljes testes minitréninget végezhetsz. Vállövi, és felső háti szakasz tartására, mozgására nem mindig figyelünk a kiránduláson. Táska vagy épp a gyermek hordása esetén sokszor jön előre vállunk, ugyanígy babakocsi tolásakor, vagy egyszerűen csak hanyagul tartjuk, nem aktív szereplője a sétának. Ezzel a minitréninggel kicsit tudatosabbá tudod tenni. 1-2 perceket beiktatsz így a kirándulásodba, amikor csak eszedbe jut egy mozdulat, mind az izmoknak, fasciáknak, gerincnek kellemes, és hasznos impulzust adsz.

Végezd egészséggel, és kizárólag biztonságos körülmények között, ne csúszós, meredek, nagyon köves, stb. talaj esetén! Babakocsi tolása esetén értelemszerűen az egykaros mozdulatokat javasolt végezni, ahol páros bemutatás történik, azt is bátran végezd 1-1 karral, majd pár ismétlés után végezd el a másik oldalra is.

BCAtrainingben a Fitmummy kismama torna keretében és a TripleX gerinctréning krónikus derékfájdalmak megszüntetését célzó programjában sok ilyen, funkcionális gyakorlatot tanulunk, tudatosítunk, hogy a hétköznapi mozgások is örömtelik legyenek 😉

Fitmummy training: https://bcatraining.hu/mummy-tummy-trening/

TripleX training: https://bcatraining.hu/triplex-trening/

15 hetes komplett tréning: https://bcatraining.hu/treningek/15-hetes-program-a-fajdalommentes-eletert-kronikus-es-visszatero-derek-hatfajdalmak-eseten/